Okula ve şehre dönüş döneminde tüketici dikkatini yakalamanın yolları MMA Türkiye ve MMA Academy’nin düzenlediği “Back to Retail” eğitiminde kapsamlı bir şekilde ele alındı. 100’den fazla pazarlama profesyoneli tarafından canlı takip edilen eğitimin NPS skoru 82 oldu.
Sektöre Nitelikli İnsan Gücü Yetiştirme Vizyonu ile Yeni Eğitim Programı
MMA Türkiye’nin sektöre nitelikli insan kaynağı kazandırma vizyonu doğrultusunda faaliyet gösteren MMA Academy, pazarlama dünyasının en güncel konularını gündeme taşıyan eğitimlerine devam ediyor. Bu kapsamda düzenlenen “Back to Retail” eğitimi, markaların okula ve şehre dönüş döneminde tüketiciyle doğru noktada buluşmalarını sağlayacak stratejik ipuçlarını katılımcılara sundu.
Okula ve Şehre Dönüş: Markalar İçin Kritik Dönem
Yaz tatilinin sona ermesiyle birlikte hem öğrenciler hem de aileler yeni bir döneme hazırlanıyor. Okula dönüş kırtasiye, teknoloji ve giyim alışverişlerini hızlandırırken, şehre dönüş ev ihtiyaçları, market alışverişleri ve kişisel bakım ürünlerine yönelik talebi artırıyor.
Bu dönemde tüketici dikkatinin 7 saniyenin altına düşmesi, markaların satın alma kararlarını etkilemek için daha stratejik davranmasını gerektiriyor. Türkiye’de marka sadakatinin düşük olması ise doğru anda ve doğru yerde görünürlüğün önemini daha da artırıyor.