Kozmetik Sektöründe Global Standartta Çalışmalar
Günümüzde kozmetiğe olan ilginin artması, tüketici taleplerinin çeşitlenmesine yol açıyor ve bu taleplerin karşılanmasında standartlara uygun güvenli ve kaliteli üretim […]
Günümüzde kozmetiğe olan ilginin artması, tüketici taleplerinin çeşitlenmesine yol açıyor ve bu taleplerin karşılanmasında standartlara uygun güvenli ve kaliteli üretim […]
BMD Başkanı Sinan Öncel, “Kasımın ve yılbaşı alışverişinin etkisiyle aralık ayının da kısmen canlı geçmesini bekliyoruz. Ancak son çeyrekteki hareketliliğe
Logo Yazılım, Visa iş birliğiyle finansal teknolojiler (fintek) alanında Türkiye’de bir ilke imza attı. Logo Yazılım’ın Online Hesap Özeti ürünü
Kadın Dostu Markalar Platformu’nun her yıl 8 Mart haftasında gerçekleştirdiği Uluslararası Kadın Dostu Markalar Farkındalık Ödülleri, 5 Mart 2026’da altıncı
Okula ve şehre dönüş döneminde tüketici dikkatini yakalamanın yolları MMA Türkiye ve MMA Academy’nin düzenlediği “Back to Retail” eğitiminde kapsamlı
Hepsiburada, kadınları sosyal, ekonomik ve teknolojik alandaki güçlendirme vizyonuyla, 2017’de başlattığı “Girişimci Kadınlara Teknoloji Gücü” programının 8. yılına özel olarak
Türkiye Perakendeciler Federasyonu (TPF) öncülüğünde düzenlenen Perakende Zirvesi 2025, 10-11 Eylül tarihlerinde gerçekleşen oturumların ardından sona erdi. İki gün boyunca
35. Akbank Caz Festivali kapsamında düzenlenen JAmZZ Masterclass programı için başvurular başladı. 13–14 Eylül’de BAU Konservatuvar, Berklee Müzik Koleji, Umbria
Metro Italia, Güney İtalya’da Multicedi ile stratejik bir ortaklığa imza attı. Özellikle Campania ve Molise bölgelerinde HoReCa sektörünü desteklemeyi hedefleyen
İnovatif içecek şirketi DİMES, yeni nesil ürünü DİMES COOL Lime Mix için hazırladığı son reklam kampanyasında yine ezber bozan bir