İnovatif içecek şirketi DİMES, yeni nesil ürünü DİMES COOL Lime Mix için hazırladığı son reklam kampanyasında yine ezber bozan bir işe imza attı. Reklam filminde, ikonlaşmış tarzı ve unutulmaz replikleriyle yaşayan efsane Banu Alkan, rap müziğin genç yıldızı Çakal ile bir araya geldi. Film, Alkan’ın sosyal medyada gündem olan sarkastik “Very Delicious” söylemi üzerinden, yeni nesil eğlence anlayışını alışılmışın dışında bir dille ekrana taşıdı.
Yeni Nesil Ruh, Yeni Nesil Eğlence
Genç kuşakla güçlü bağ kurmayı hedefleyen DİMES, COOL Lime Mix ile Gen-Z’de yarattığı akımı şimdi Gen-Alpha’ya taşıyor. Reklamania Creative imzası taşıyan kampanyanın yönetmen koltuğunda Ozan Köse yer aldı. Enerjik havası ve dijital dünyayı şekillendiren meme kültürünü reklam filmine yansıtan proje, rap müziğin özgün diliyle gençlere ulaştı.
Çakal, sadece müziğiyle değil; tavrı, enerjisi ve duruşuyla da COOL Lime Mix’in dinamik ruhunu temsil etti. Filmin sürpriz ismi Banu Alkan ise zamansız enerjisiyle projeye farklı bir boyut kazandırarak reklamın eğlence dozunu yükseltti. Böylece izleyiciler, genç kuşağın nabzını tutan sıra dışı bir deneyime davet edildi.
“Göründüğünden Daha Fazlası”
Kampanyanın yalnızca reklam filmiyle sınırlı kalmayacağı, tüketicilere farklı sürprizler sunarak yeni akımlar başlatacağı ifade edildi.
DİMES Pazarlama Direktörü Merve Keten, kampanyayla ilgili şunları söyledi:
“Gençler için yeni nesil bir akıma dönüşen DİMES COOL Lime Mix, sıradanlıktan ayrı, özgün ruha sahip bir ürün. Yeni kampanyamızda eğlence anlayışını ters köşe bir yaklaşımla yorumladık. Doğal çekim gücüyle Çakal, benzersiz bir lezzet deneyimini özetleyen ‘Very Delicious! Çok lezzetli demek bebeğim’ repliğiyle Banu Alkan eşlik etti. DİMES olarak hep yeni, hep farklı ve hep kendimiz olmaya devam ediyoruz. Bu kampanyamızın tüketicilerimize hazırladığımız sürprizlerle yepyeni akımlar başlatacağına inanıyoruz.”
DİMES’in özgün iletişim diliyle hayata geçirdiği reklam filmi, genç kuşağın ilgisini şimdiden üzerine çekmiş durumda.