Türkiye’de ilk kez “PUF” mendil ürünlerini tüketiciyle buluşturan Maylo, “PUF Tepkiler” temalı reklam serisinin ilk filmi “Nezle” ile prestijli bir ödül kazandı. Reklam filmi, 37. Kristal Elma Ödülleri’nde TV ve Sinema kategorisinde Ev Temizlik Ürünleri arasında “En İyi Film” ödülüne layık görüldü.
Reklamcılar Derneği tarafından düzenlenen ve bu yıl 37’ncisi gerçekleştirilen Kristal Elma Ödülleri, “Yaşasın iyi fikirler!” sloganıyla birçok markayı Açıkhava, Basın, Film, Dijital, Radyo ve Tasarım gibi farklı kategorilerde ödüllendirdi. 13 Haziran Cuma akşamı Rixos Tersane İstanbul’da düzenlenen törende ödül alan markalardan biri de günlük yaşamın küçük sorunlarına pozitif ve pratik çözümler getiren Maylo PUF oldu.
Serinin ilk filmi olan “Nezle”, özellikle alerji ve hastalık dönemlerinde kullanıcıların yanında olmayı hedefleyen yaklaşımıyla dikkat çekti. Film, beklenmedik anlarda puf mendilin çok amaçlı kullanımını eğlenceli bir dille aktararak Maylo PUF’un yumuşak, yenilikçi ve pratik dünyasını ekrana taşıdı.
Reklamda, son dönemde sosyal medyada popüler olan “tepki videoları” trendinden esinlenilerek hazırlanan teyze karakterleri öne çıkarken, O-Zone’un dünyaca ünlü “Dragostea Din Tei” şarkısının özel yorumu da filme ayrı bir dinamizm kattı.
Maylo, bu ödülle birlikte marka kimliğinde yer alan mizah ve eğlence unsurlarını bir kez daha güçlü şekilde ortaya koymuş oldu.